Merhaba doğum yaptığımdan beri beşinci hafta içindeyim ve normalde kanamam bitmişti sarı akıntıya dönmüştü üç gündür falan kan şeklinde geliyor baya yoğun ve normalde doğumdan sonra gelen kan çok kokuyordu bu kokmuyor sizce adet olabilir mi normal doğum yaptım