Merhaba herkese, arkadaşlar 3 ay 3 günlük bebeğim var emziriyorum. Saçımı boyamak istiyorum ama tamamen keyiften zorunlu bir durum değil. Aklıma takılıyor sütü etkiler mi azalır mı? Kulaktan duyma bilgilerle süt azalır falan 6 ayı bekle diyen oluyor sizler boyadınız mı boyadıysanız etkiledimi