Prensescik PamukPrensesannesii her yaşta yaptırabilirsin menejiti bn 1 yaşında sonra kızıma 2 doz yaptirdim
kirmizibasliklikiz_ PamukPrensesannesii nimenrix yasindan sonra tek doz. Bexsero 3 doz. 2 yasindan sonra Bexsero 2 doz oluyor
Barlas_mom kirmizibasliklikiz_ Böyle bir kural mı var ki ? Benim doktorum 5.ayda hem nimenrix hem bexero 7.ayda da aynı şekilde ve bir de 15.ayda yine ikisini birden yazmış ?
kirmizibasliklikiz_ Barlas_mom asi takvimi bellidir. 6 aydan once baslarsaniz nimenrix 3 doz 6 ay 1 yas arasi baslarsaniz 2 doz 1 yas sonrasi tek dozdur. Bexsero ise 6 ay 2 yas arasi 3 doz 2 yas sonrasi 2 dozdur. Bu ne zaman basladiginizla alakali
azra20 Bizim dr muzda 2 yaşını doldurduktan sonra 1 doz nimenrix bir doz bexero yaparız yeterli dedi. Aralıkta yaptıracağım
Prensescik kirmizibasliklikiz_ doktorumuz öyle önerdi koç üniversitesinde gastronoji uzmanı kızım karaciger hastası bide o ne derse onu yaptik
Hndealnathn PamukPrensesannesii oğluma 9 sene önce doktoru tek doz nimenrix uygun gördü öyle yaptırmıştık şimdi 19 aylık kızım var onun doktoru da 13.ayda tek doz nimenrix i 25.ayda tek doz bexsero uygun gördü öyle yaptıriyoruz