birpapatyaannesi Damlanın recetesinde 4 10 yaş arası için uygundur yazıyor ama kızım 4 aylık bu ilacı kullanan cok kisi var yardımcı olabilir misiniz acaba ben mi yanlış aldim yoksa herkesin aynımı bakabilir misiniz 🌼
nevakus birpapatyaannesi 6 aylık bizde kullanıyoruz. Doktorlar öneriyor sağlık ocağının verdiğine alternatif olarak.
CatBoy birpapatyaannesi Prosedür gereği o şekilde yazıyor. Kullanabilirsiniz oğluma da kullandım bebekken.
Noname21 birpapatyaannesi oyle yazmasi zorunlu takviye gidalarda 2 senedir kullanıyoruz biz 3 yasinda
birpapatyaannesi nevakus evet ama recetesinde 4 10 yas yazıyor acaba başka çeşidi de vardı ben mi yanlış aldim resimde yukleyemiyorim kabini atsam aynımı diye emin olamadim
nevakus birpapatyaannesi aynısı kuzum bizdekiyle. Ayrıca bunu almakla iyi yapmışsın biz sağlık ocağının verdiğini kullandık bir kaç gün kabız oldu bebeğim ve kakasının rengi değişti sonra öğrendim onun içeriğinin sıkıntılı olduğunu.Ama bunda hiç öyle sorun yaşamadık. Şifa olsun inşallah bebişlerimize🌸
birpapatyaannesi CatBoy tamam kuzum çok teşekkür ederim kızım premature doğmuştu simdi toparladik ama genede korkuyorum bir zarar olmasın diye teşekkür ederim 💗
birpapatyaannesi nevakus cok sagol kuzum ya sağlık ocagindakinin rengini kokusunu sevemedin hamilelikte bizim kullandigimiz gibi bebege zarar verir diye dusundum 160 tl ye aldik bugun insallah faydalı olur 🦋🌺