GzdeVural Arkadaşlar merhaba sağlık ocağının verdiği ilaç sizin bebişlerde de daha fazla kaka yapmasına neden oldu mu? İshal diyemem ama arttı. Teşekkürler
Mustafa_Cinar GzdeVural bizde bişey olmadı doğduğundan beri sağlık ocağının verdiklerini kullanıyorum ilk dvit3 verdiler sonra terad3 şimdide monovit verdiler anlam veremedim değişik değişik olmasına ama 🤷♀️😊
Deleted0089 GzdeVural canım sağlık ocağının verdiğinde parapen var.. Bende Dr sordum suanluk demir ilacı kullanmasına gerek yok dedi 6 Aylık kızım.. 4 ay da vermişti sağlık ocagi
deletedmom4842 GzdeVural Oğlumda 2 3 kez kaka yapardı artık günde 1 kere yapıyor bizde de tam tersi oldu.
ArasinnAnnesi GzdeVural valla canım biz kullanmadik sağlık ocaginin verdiğini çünkü çok olumsuz şeyler duydum kan kusmasi falan diye gittik parayla sidefer aldık karışım şeklinde hem cocuk tadını seviyor hemde hiç sikayetimiz yok çok şükür
premses_annesi GzdeVural canım ben kullanıyorum doktorum ben kendı cocuguma bıle kullandım kullanın dedı bebegım 4 bucuk aylık
GzdeVural Arkadaşlar kusurs bakmayın yoğunluktan yazamadım. Sağ olun bilgiler için sanırım bizim bızdık biraz ishale yatkın