5ay 26 günlüğüz bugün farkettim patlamış alt dişi dün az bişi ateşi vardı 36,7 idi 37 olursa calpol vercektim ama çıkmadı ve huysuzdu biraz bugün bi baktım bembeyaz patlatmış sizlere sorum şu diş patladıktan sonrada huysuzluk kaşıntı ve ateş devam ediyormu