tiredmom_ Bu damla gerçekten parasını hak ediyor mu? Daha önce metsil, Biogaia, nurse Harveys denemiş sonuç alamamış biriyim acaba bu damla işe yarar mı yoruldum bu gaz olayından dünya para gidiyor uygun damlayı bulana kadar
tuzludakota tiredmom_ sap,zinco, metsil hepsini kullandık nurse harveys çok çok iyi gelmişti bebeğime, bu gaz damlası olayını deneyerek bulursunuz demişlerdi bize hangisi iyy gelirse herkese aynı etki olmuyor yani
Deletedmom_123 Canım ilk zinco dene olmazsa sab dene bize sab daha çok gaz ve kabızlık yaptı zinco iyi geldi nisan ayında 30 tlydi
tiredmom_ Deletedmom_123 aldığıma pişman oldum doktor yazmıştı eşimi yolladım alsın diye daha da zorlanıyor şimdi ıkınmaktan duramıyor
livanurvealpinannesi61 Mercan28 kaç damla verdiniz? Emzirmeden önce günde 3 defa 15 damla verin.. Günde 1 kez tok karnına 5 damla biogaia verin. Bizim öyle düzeldi.
rua_da_senhora_das_verdades tiredmom_ Probiyotik kullanın. Hem gaz olayı düzelir hemde bağırsakları gelişir. Gaz damlasının bir anlamı yok ne yazık ki. Birde beslenmenize dikkat edin. Protein ağırlıklı beslenin.
Merveab Biz faydasını gördük hatta uykusuna kıyamayıp veremediğimde çığlık kıyamet olurduk. 4 ay düzenli kullandık valla.
Gulyagizege Merveab bebeğiniz şuan kaç aylık kizmi erkekmi kaç ay kullandınız acaba benim 2 ay 22 günlük ne kadar daha kullanmalıyım damlayi
Ozlem2904 tiredmom_ 2ay kullandık sab simplex biz aldığımızda 150tlydi düzenli kullanınca hergun aynı saatlerde faydasını görmüştük
Hmzam tiredmom_ kesinlikle almayın. Benim kizim çok ama çok komikti hergece hastahanedeydik sapsiplex e 150 mi 100 mu bilmiyorum verdik nurse aldık en son momyy bilss die bir damla aldık tam 400 tl yeterki ağlamasın düzelsin die ordan burdan kısıp aldık ama hepsi çöp hiçbiri ise yaramıyor inanın bana
Kuzeymiram tiredmom_ metsil işe yaramaz birsey Biogaia bagirsak duzenleyici o yuzdnen biogaia ile birlikte sap simplex kullaniyordum iyi geliyordu , tabiki hic bir damla tamamen gaz goturmez sadece cikarmasinda yardimci oluyor rahatliyor