Tırnak yeme alışkanlığı olan var mı? Çözümünü buldunuz mu? Nasıl bıraktınız? 24 senedir başaramadım ve şuan oğlum ellerini ağzına sokuyor tırnak yemiyor daha küçük olduğu için anlamıyor ama benden görüp ellerini sokuyor ağzına. Acı cila vs yok yani her yolu denedim sürekli uzatacagim diyorum yine dedim kararlı oldum azıcık uzadı ve yine bir anda kendimi yerken buldum 🤦