Doruk-_ Mercan28 hayır ben aldım bebeğim içmedi enteresan BİM’in manasını içti şuan aptamil apmatil presyone kullanıyorum
Tiredwoman Mercan28 ben kızıma kıllanıyorum 4. Ayından 6. Ayına kadar hipp combiotic kullandık daha sonra bebelac gold geçtik şuan kızım 17 aylık ve çok severek içtiği tek mama oldu 3 tane mama denemiştik doyuruculuğu çok iyi gaz problemi yapmadı bizde
eda_97 Mercan28 ben 5 ay sma kullandım fiyattan dolayı bebelac gold alıyım dedim aldım ve bebeğim çok huzursuzlandı çok gaz yaptı tekrar smaya döndüm bebekten bebeğe değişir tabi ki inşallah size iyi gelir ☺️
kirmizibasliklikiz_ Mercan28 valla en iyi mama bebeğin sevdigi mamadir bunu kimse bilemez. Denemeden sizee bilemezsiniz. Ben butun mamalari denettim. Cocuklarim bebelac gold icti sadece. Ama baska biri icin diger mama iyi oluyor 🤷🏻♀️
neslicanben Mercan28 iki kızıma da aptamil kullandım severek içiyorlar. Kilo alımı,kabızlık yapmayışı önemli kriter benim için
neslicanben neslicanben ayy aptamil yazmışım kız bebelac bebelac 😂😂 aptamil kullandık gaz ve kabız yaptı onu aklımdan geçirince bebelac yazmayı unuttum 😂😂