Ben mi yapamıyorum yoksa normali mi böyle gerçekten bilmiyorum. Hiç bişe yemiyor. Yediği 3 kaşıktan öteye geçemiyor. Zayıf diye 5 aydır raporlu mama kullanıyoruz. Günde 2 kez veriyorum. O mu çok doyuyor anlamadım. Gerçi ondan önce de yemiyordu bişe değişmedi. Sabah kahvaltı da omlet yapıyorum 1 yumurtalı omleti bile bitirmiyor. Yarısını yerse yarabbi şükür. En son akşam 7 de mama içip uyuyor sabah da 9-10da kahvaltı yapıyoruz. Gece beslenmesi yok. 14-15 saat aç kalmış oluyor ama yine yemiyor. Tek yediği şey ekmek. Ekmek istiyor sadece. Öğlen yemek olayımız yok mamasını veriyorum. Onu içince bişe yemiyor zaten. Meyveyi de canı isterse yer yoksa yemez. Akşm yemeği de bazen hiç yemiyor bazen azıcık. Mamayla ek gıda arasında 4-5 saat oluyo. Yine yemiyor. Daha da saati uzatıyorum yine yemiyor. Acıkmıyo mu anlamıyorum. Yada yemesi gereken miktar ne kadar acaba. Bana mı yemiyo gibi geliyo. 3-4 kaşıkta da doymaz heralde. kan tahlilleri falan da temiz çıktı. Neden yemez bi bebek