Merhaba kızlar bebek telsizi olarak hangi markayı öneriyorsunuz. Ben kiwi aldım bir hafta kullandım bozuldu iade ettim. Şimdi farklı markalar bakıyorum internette uygun fiyatlı olanlarda hep kötü yorum var. Kullanıp memnun kaldığınız bir marka var mı. Veya daha önce kullanıp şimdi satmak isteyen varsa onlara da bakabilirim sağlamsa almak isterim