aysima09865 olabilir lökosit değeri 3 ün üzerindeyse idrar yoku enfeksiyonu oluruoe 3 aylık kızım var 20 günlükken çıktı ilaçla tedavi oldu sıfırlandı bir hafta içerisinde tekrarladı bu sefer tam bir aylıkken 3 gün hastanede yattık daha sonrasında nefroloji doktoruna göründük böbreklerle ilgili bi sıkıntımı diye çok şükür ki değildi bir dahada yaşamadık cok şükür ama temizliğimize banyomuz dikkat ediyoruz ıslak mendil kullanmıyorum yıkarken küvet ve file kullanmıyoruz banyoda yıkıyoruz