Tugba07 yenidoğanken kızım çok gazlıydı sadece kucakta duruyordu 40 ı çıktıktan sonra gazdan yana rahatladık o yüzden kullanmayı bıraktım. Dışarda da bebek arabasında hemen uykuya daldığı için kanguruya gerek duymadım hiç bi hevesle aldığımla kaldım :)