Doğum yapalı 3 sene oluyor. 1-2 gündür sezeryan dikişlerim de ve o bölgede çok şiddetli bir ağrı oluyor nefes aldıkça bişeyler batıyor sanki. Aynı zamanda karının içinde de ağrı oluyor ve geçmeden devam ediyor ağrılar saatlerce. Sizde böyle bir ağrı yaşan oldu mu veya ne yapmam gerekiyor