Merhaba kızlar tecrübeli olanların yardımına ihtiyacım var. Bebeğim 2 ay 21 günlük 1. Aydan sonra zorla memeye döndürdük meme maceramız hep zorlama ile devam etti göğüslerim terbiye olup yumuşayınca daha da zorlaştı durum zorlama ile emiyor memenin sonuna gelip süt yavaşlayınca ordaki sütü hiç emmek istemiyor . Biberon geçmişimiz olduğu için o akış gelmediği için sinirleniyor. Artık zorlamıyorum çünkü o da mutsuz bende meme mama şeklinde ilerliyoruz.
Siz nasıl yapıyorsunuz bu meme mama işini? Benim oğlum biberondan ne kadar versem o kadar istiyor ama aşırı kilo aldırıp vücudunu yorarım bir zarar gelir diye de korkuyorum zaten fazla gelince kusuyor😔 keşke hiç mama olmasa doğru düzgün emse ama ben artık onu yıpratmaktan başka birşey yapmadığımı hissediyorum vazgeçtim o yüzden gittiği yere kadar alabildiği kadar alsın istiyorum.
Bir sorum daha var ne kadar süre emzirmeden durabilirim? 4 saate göğüslerim sızlamaya şişmeye başlıyor gece kalkıp sağıyorum uyanmadığı için biberonla veriyorum.
Gün içinde bir yere gidersem sapmadan emzirme durumumda olmazsa ne kadar süre göğüslerim boşalmadan durabilir?