Bende bunu merak ediyorum bebeğim 2 aylık. Meme mama şeklinde gidiyoruz önce tek göğüs emiyor sonra 90 cc mama ama hiç doyduğunu biberonu yada memeyi ağzından attığını görmedim. Ne kadar versem o kadar içiyor, 2 saatte bir de acıkıyor. Mama miktarını mı arttırmam lazım?