Aylizim04 Hanımlar 2 ay 18 gün önce doğum yaptım ilk reglimi geçen hafta oldum bitti aradan 3-4 gün geçti eşimle ilişki sonrası regli bitiminde gelen kahverengi renk kan geldi hala daha gelmeye devam ediyor neden olabilir yaşayanınız var mı??
saudadeee_ Aylizim04 bende 43. Gün regl oldum doktora gittim adet görmeye başlamışsın dedi 1 hafta oldum bitti aradan 1 hafta geçti tekrar başladı yine aynı adet gibi doktorum vücut denge sağlamaya çalışıyor bunuda adet görüyorsun olarak düşünelim dedi 1 hafta sürsün normal adetin gibi geçmezse gel ilaç başlıcaz dedi sinir bozucu bi durum sürekli kanama halinde olmak
Ay-sin-ve-1252 Aylizim04 normal doğum mu oldu?benim normal doğum oldu( ama doğumun çok zordu 22 dikişim vardı)55 gün falan kanamam oldu 30 dan sonra kahve rengi şekilde doktora gidiyorum normal diyor sonra özel hastaneye gittim içerde pıhtı şeklinde parça varmış ilişki sonrası falan kanama oluyormuş 😓3 gün metinler diye bir hap verdi kullandım düzeldi şükür🤲🏻
Aylizim04 saudadeee_ gerçekten mi ya inşallah adet gibi geçer gider canım ya😩 benim normal adet gibi de değil anlayamadım aradan 3 gün geçince neden böyle oldu içinde kalmıştı da ilişki mi tetikledi acaba 🫠
Aylizim04 Ay-sin-ve-1252 sezaryen di canım çok şükür geçti birdaha hiç olmadı sana da çok geçmiş olsun şükür senin de düzelmiş ilaçla bile olsa 😮💨