Kızlar 1 yaşında oğlum var erken doğdu,genetik testi istemisti doktor kafa yapısı küçük diye ,testin sonucu çıkmıs doktor çağırıyor, çocuğuda al gel bazı testler isteyeblrm dedim korkuyorum biseymi çıktı diye bilgisi olan varsa yazsın bu teste hep olumsuz biseylermi çıkıyor tedirginm.pazatesi ogrenicez