Oykunil Oykunil bende normalde çok kullanmam ama pratik olur diye aldım ama ona verip vermeme konusunda bilginiz var mı anneler
pogacayanakk Oykunil garnitürden bahsediyorsunuz anladığım kadarıyla vermeyin bence ya o suyunun içinde katkı maddesi vardir
gocebebirbayan Oykunil ben geçen kış alıyordum değişik olsun diye. Ama sadece bezelyesi konserveydi. Havucu patatesi pazardan alıp katıyordum
Oykunil gocebebirbayan ben öyle karışık almıştım da buzlukta satılan tek pişmemiş bezelyeler mantıklı geliyo şimdi ban
gocebebirbayan Oykunil birşey olmadı canım. Al kullan. Ha pazardan taze alınsa daha sağlıklı olur ona lafım yok ama arada konserve vs yapınca da birşey olmaz. Çok da titiz yetiştirmemek lazım çocukları bence. İlerde kendileri için de zor olur