Mukaddes_5 aaaaa ciddimisniz🙈bende aylardır alerjiyim diye kahroldum,doktora gittim bana direk uyuz dedi ama tam tanı koymadı,çünkü ne imiş uyuz tanısı tam koymuyolarmış,uyuz vari alerji tanısı bişey,ve bu özel hastanede oluyor,demek ki salgın varmış da bize söylemiyolar,bir ton ilaç yazdı,iğne,merhem,krem,losyon,sabun …
Allah yardımcımız olsun