Normal ince bir uzun kollu zıbınla pantolon vardı üstüne de ince battaniye örttüm ama bulunduğunuz yere göre değişir bizim burası daha çok soğuk değil oda sıcaklığında yatıyor ara sıra kontrol ediyorum zaten soğuk hissedersem ince bir battaniye daha örtüyorum