Miran1306 ekonomide yıkayınca makinelerin performans düşüyor malesef bır sure sonra en kotu bı ekonomı bı yogun programda yıkamak gerek ya da ıkı ekonomı bı yogun yuksek derece. Ben 7 sene doldu vestel kullanıyrö sorun olmadı hıc annemın ılk ve sonrakı makınesı de vestel cok memnun ılkinı 12-13 sene kullandı sanırım gunde 2-3 defa calıstırıyorduk tuz parlatıcı kullanmadık hatta tuz ılk zamanlar kullandıgımızda bardaklarda sorun oldu bıraktık duzeldı. Makıne temızleyıcı kullandıgınızda performansında ıyılesme oluyor muydu pekı bır de hangı makıne temızleyıcıyı kullandınız? Ben tablet gıbı olan bim ve sokta satılan makıne temızleyıcılerınden aldım hep yengeme de almıstım cok memnun kalmıstı denedınız mı hıc bılmıyrm denemedıysenız bır deneyın