smnr55 Merhaba bebeğim 53 günlük kaka sorunu var 3 gündür her şeyi denedim pek yapamıyor böyle sorun olan var mı ne yapmam gerek çok üzülüyorum
Melsmeyra smnr55 bende 12 günlüğüz bizde de durum aynı çok üzülüyorum ıkınıyor ama yapamıyor çok zorlanıyor bende napmam gerek hiç bi fikrim yok
denizyildizi smnr55 sadece anne sütü alan bebeklerde 10 güne kadar normal olduğunu söylüyor doktorlar. Ikınıp yapamıyor kabızlık durumu varsa saf zeytinyağı ile karnına masaj yapıp birkaç damla içirebilirsiniz
Melsmeyra smnr55 yok ben anne sütü artı mama veriyorum hiip mama kullanıyorum onun kabızlık yaptığını düşünüyorum doktoruma bugün sordum mamayı değiştirmemi söyledi ve zeytinyağı içir 3 kere 1 çay kaşığı olarak dedi
smnr55 Melsmeyra anladım canım beb sadece anne sütü çok şükür az önce yaptı zeytinyağı içirdim yaptı darısı size