findiklibadem Kızlar bebeğim 7 günlük el bileği ve ayak bileği soyuluyor daha göbeği düsmedi banyo yaptırmadım normal mi bu soyuklar doktoruna daha var aranızda yaşayan var mı
Nazlican findiklibadem Yenidoğan bebeklerde cildin havaya alısması belli bir zaman alabilir. İçeriden dışarıya çıktılar sonuc olarak, ve bu yüzden kuruluk, soyulma vs görülmesi çok normal🎈
Alperin_annesi findiklibadem benim bebeğimin de soyulmayan tek bir yeri kalmamıştı göz kapakları bile 🙈