Gulceninannesi25 benim evin önü de dik yokuş. Yalnız şöyle bir durum var, manuel ehliyet alırsan hem otomatik hem manuel kullanırken geçerli. Otomatik ehliyet alırsan o arabayla manuel araba kullanamıyorsun. Olur ya denk gelir diye her ikisini de kullanabilmek adına aldım Manuel’i. Şimdi hem otomatik hem manuel kullanabiliyorum. Ayrıca bence otomatik vitesle yokuş çıkmak daha korkunc. Tabi kişiden kişiye değişir 😅