gizem19_ benimki de daha 4 aylık ama agzı çok sulanıyor, emerken birden gözyaşıyla aglamaya baslıyor agzına bişey götürüyor yine aglıyor . Gece de çok sık ve aglayarak uyanmaya başladı 🤦🏻♀️ Az önce de uykusundan yine aglayarak kalktı hala iç çekiyor çok çok erken ama diş gibi geliyor olabilir mi ? 🥺