yagizinannesiiiiiiiiii Merhaba kızlar. Adetim düzenliydi en fazla 1 hafta oynardı bebeğim 7 buçuk aylık 6 ay adet oldum düzensiz de olsa ama 1 ayi geçti olamıyorum bi sorun olabilir mi ? Normal mi bu durum
Feyza-- yagizinannesiiiiiiiiii ben de 4 ay düzenli oldum sonrasında 45 gün olmayınca test yaptırdım Drla konuştuğumda emzirdigin sürece normal dedi
Gizem51 yagizinannesiiiiiiiiii bnde hiçbir belirti de yok hatta geçen korkup test aldım ama şükür negatif çıktı
Tabaktakalansonkofte Yumurtalıkları tokatlama derecesine geldim resmen paket lastiğine sarılmış karpuz gibi patlamaya az kaldı 😂😂
Elisaninannesi35 Malesef bu durumu bende yaşadım 2 ay regl olmadım 😐 Okadar kötü bir durum ki kendimi hamile olmadığıma zor ikna ettim 😅 kan verdim idrar testi yaptım ultrasonla baktırdım derken anladım ki emzirirken normalmiş 😅
yagizinannesiiiiiiiiii Feyza-- doğru ama olmamak sizi de rahatsız ediyor mu ? Gergin hissediyorum vücudum falan rahatsız oluyo hissediyorum
Feyza-- yagizinannesiiiiiiiiii elbette ediyor benim şişkinlik hissim çok fazlaydı ve myoma bağlı sancım da vardı olamamak daha zor bence