Yeniuye Bebeğim 3 aya girerken mama ve meme emmeyi istememeye başladı şuan 4 aya gireceğiz hala yediremiyorum mama yememek için ağlıyor sizlerdede acaba aynı sorun oldumu yardımcı olurmusunuz?
denizinannesi7 Yeniuye olmaz mı bende böyle bir pıst açtım hatta 3. Aya giricez bizde atak haftası diye düşündüm memeyi bıraktı sağıp biberonla veriyordum onu da zorlayarak ağlaya ağlaya içiyor evin içinde gezdirerek veriyorum
Yeniuye Farklı mama denedim onuda içmiyor anne sütü veriyorum onuda içmiyor 1 ay olacak neredeyse hala aynı değişen bişey yok doktor 3 4 ay atağı dedi ama 1 ay nasıl sürer atak