funda_29 Hanımlar selam ek gıdaya geçtikten sonra elbiselerde ki lekeler çıkmıyor 30 derece Fe unı bayby deterjan kullanıyorum nasıl olacak
NurY funda_29 evet bizimde hep lekeleniyor önlük takın çok dikkat edin , ona rağmen yine de lekeliyor ama , o an yikarsaniz pek kalmaz
Ceila 60 derecede yıkasanız? Ben 60da yıkıyorum leke vs kalmıyor. 60 derecede yıkanmayacak bir kıyafetse lekelendiği an sabunlu sıcak suda bekletiyorum
Hasaninannesiii Makineye atmadan hemen önce birazcık fairy bulaşık deterjanı sıkıyorum lekenin üstüne tertemiz oluyor