Sevgili anneler yakında işe döneceğim. Yarım gün de olsa ayrı kalicaz bebişimle. Ona şimdiden süt bırakmak istedim. Manuel pompa ile sağmaya çalıştım hiç işe yaramadi elle sağdım yine az geldi. Çocuğumun duyduğunu düşünüyorum kilo alimi vs iyi ama sütüm az mi diye endişe etmeye başladım. İşe dönenler nasil besleme yapıyorsunuz, kaç kez kaç ml veriyosunuz. Ne kadar stoklamak lazım yardımcı olursaniz sevinirim.