Arkadaşlar 1.5 aylık bebeğinizi kaç saatte bi emziriyorsunuz gazı sksmasin diye 3 ve saate bir emziriyorum doktora gittigimdede 1 aylıkken öyle söyledi ama sizce gittikçe büyüdüğü için saati biraz daha geriye cekmem gerekiyormu bazen gazdan mi açlıktan mi ağlıyor çözemiyorum