Trilece Kızlar istikbalden mutfak masası kullanan varsa memnun musunuz hangi modeli kullanıyorsunuz yazar mısınız
Zencefillikurabiye Trilece ben kullanıyorum 2 sene önce almıştım açıkçası modelini bilmiyorum mağazadan almıştık kahverengi ahşap ben çok memnunum Bi sıkıntı çıkarmadı şu zamana kadar oğlum üzerine su falan da köküyor şişme olmadı Leke de tutmuyor
Trilece BihterZiyagil_ canım ben aldım bugün marble modelini çok kibar ve indirim var sitesine de bakabilirsin sepete ekleyince düşüyor