Bende kızımı hep Mustafa Alper aykanata götürdüm ilk bebeğimiz ve hiçbirşey bilmiyorduk.belli takıntı yaptığı teşhisleri var onlar üzerinden bakıyor ve ona yönelik ilaç veriyordu kızıma da süt alerjisi dedi ve tuhaf bir mama verdi.çocuğa hiç iyi gelmedi huysuz bir çocuk oldu.daha sonra şehir hastanesinde alerji testi yaptırdım ve hiçbirşeyi yokmuş o kadar üzüldüm ki anlatamam.bağışıklığı düşük oldu bebeğimi toparlamak için hala uğraşıyorum. Sonra o doktora götürmedim. He ayrıca ben sormazsam bişey söylemezdi ilk bebek nerden bilebilirim önemli şeyleri anlatmalı özel doktor diye niye gidiyoruz dimi.şehir Acilde gerçekten daha iyi bakıyorlar .