Günaydın sevgili anneler benim 17 aylık bir oğlum var şükür normal gelişiminde bir sıkıntı yok ama bazen yaptığı el kol hareketleri beni endişelendiriyor sevince yada kızınca yapıyor tek ellerini arkasına doğru itip sıkıyor insan sabah uyanınca ellerini kollarını gevşeterek sıkar ya o şekil yani sizce neden olabilir doktora zaten götüreceğim onun dışında göz teması var adına bakar komut alır kelime olarak baba der
bide yüzünüde tiksinir bi ifade yapıyor arada