Canım ben sana tecrübelerimi aktarıyım benim bebeğimde çok gazlı bir bebekti
Öncelikle kendimi sürekli sıcak tuttum hava sıcaktı yelek giydim yinede ayaklarıma çorap mutlanalar bebeğimede iki çorap giydirdim ayakları sıcak tuttum
Her gün günde üç kere bir çay bardağı kimyon çayı içtim
Bebeğe zinco damla verdim
Her emzirme öncesi gaz masajı yaptım
Böyle gaz sorunumuz azaldı ama bitti mi hayır ne zaman 2.5 aylık oldu o zaman hareketlenmeye başlayınca gazı azaldı 3 aylıkken tamamen bitti bu forumda bende senin gibi yazıp sürekli öneri istedim ama geçti gitti 3 aylıkken sürekli uyuyan gaz sorunu olmayan bi bebek haline geldi az kaldı dayan :)