İnek sütünü de balı da 3 gün kuralıyla 1 yaşından sonra verdim. Bir sıkıntı yaşamadım. Yavas yavas arttırarak verdim 3 gün boyunca. İnek sütünü de sulandırarak verdim ilk etapta. Sonrasında suyu daha az tutup sütü arttırarak devam ettim. Doktorumuz bu sekilde önermişti