Denizanasi92 benim beneğimde ilk zamanlar iki ay gibi yedi. Sonra kesti ağzını açmıyorfu bende zorlamadım. Şuan 1yaş 20 günlük. Denemediğim yöntem kalmadı, aralıklarla vermeye çalışıyordum yok yemedi. Dün baktım olmuyor ellerini tuttum zorla yedirdim 😂 iki kaşıkta alıştı tadına bugün de verdim reddetmedi 😄😄 çok doğru bi yaklaşım değil ama zaten yemiyordu zorlasam en kötü yemez diye düşündüm