Geçiyor canım sabır etmen gerek benim bebeğim doğduğundan beri kucağımdan başka yerde durmuyodu ağliyodu saatlerce kucakta taşıdığımi biliyorum uykusuz ac lavobaya dahi gitmeye fırsatım yoktu ama şimdi ,3 aylık hanım gene kucağımda hemen dalıyor yani besikte de uyuyor ama zorla kucağımda hemen dalıyor uyku düzeni de kendi kendie oluşturdu kendi kendine oyalaniyo artık yani biraz hafifledim emin ol duzelicek