nzlsprtkn Gamze225 süt arttırmak için emzirme danışmanlığı alın derim benim defalarca öyle oldu ve sağımla arttırdım
Ozgeayazmuhammed Gamze225 çocuğum sarılık oldu haatahanede yattı. Benim sık sık beslemek lazımdı. Göğüs pompasi ile sadece 8 damla geldi . Ben mama kullandım o dönem emzirdimde. Sonradan çok şükür arttı inanın gece yatağa bile çıktı o derece
Mervelaren16 Gamze225 sadece bir defa 60cc gordumm dünyalar benım olmuştu onun dışında 30 cc den fazla gelmedi sonra da emzirmeyle devam ettim sağma makinesini kaldırdım attım sinirimi bozuyordu
Gamze225 nzlsprtkn bulunduğum şehirde emzirme danışmanı yok malesef sagimla nasıl arttı anlatablrmsnz
Asezz Tabiki de arttı hiç merak etmeyin siz sürekli komposto hoşaf hurma benzer şeyleri tüketin ve düzenli emdikten sonra sağım yapın. Motel yüksek olsun ben bir de Dilruba hanımın süt artırıcı çayını kullandım instagramdan bulabilirsiniz
nzlsprtkn Gamze225 online aldım zaten instagramdan hesabına ulaşabilirsiniz @ebekadriyeünal diye bir emzirme danışmanı var. Kişinin kendi Özel durumuna göre sağım periyodu belirliyor yani sorunlar kişiye özel olduğu için çözümler de kişiye özel olmalı bence siz bir görüşün onunla pişman olmazsınız asla🙏🌸
Dolun Bana doktor dediki sağmayla bebeğin emmesi çok farklı daha kuvvetli emdiği için daha fazla gelirmiş benimde 30 cc çıkıyordu yetmiyo diye mamaya başladım ve şimdi beni reddediyır ,ama tabiki bebeğin doyup doymadığınada bağlı
Pastaneusuluislakkek Gamze225 doktorunuza danışarak lacmix veya solgar brewers yeast kullanabilirsiniz. Lacmix daha pahalı ama resmen taşırıyor sütü. Galaktago da seçeneklerden biri. Bol uyku(nasıl olacaksa) ve bol su tüketimi. Sağlıkla kalın💐