Deletedmom_27 Öncelikle geçmiş olsun. Ben bilirkişi değilim ama bununla ilgili çok fazla yazı okudum. Pavlik bandajı çok etkili bir yöntem. İnsan tabi strese giriyor ya düzelmezse diye ama bizim ki 57den 68e çıkmıştı. Ben büyük ihtimal düzelir diyorum ve inşallah öyle olur ama bizde dikkat ettik bandajı sürekli çıkarmadık doktorumuz günde bir saat demişti sadece banyo zamanı çıkarıyorduk.