Moralim bozuluyor ya son üç aydır her ay illa bir hasta olmaya başladı ateş ishal kusma bitmedi bir türlü tam geçti diyorum pat gene iki kez antibiyotik kullandık doktora götürsem yine antibiyotik vercekler artk kullanmak istemiyorum napcam bilmiyorum 🤷🏻♀️ 9 buçuk aylığız yavrum kilo alamycak bu gidişle tam az tombulladı diyorum pat arkasından hasta oluyoruz