hemen hemen 11 aylık oğlum fakat uykularımiz cok kötü gece kesinlikle aliskanliktan sürekli uyaniyor emmeden uyumuyor ve bir iki gündür de gündüzleri cok zor uyutuyorum normalde gündüz kucakta uyudurdu simdi gunduzde emerek uyumak istiyor bu durumdan nasıl kurtulucam birde iki uyku yapiyor acaba tek uykuya mi ihtiyaci var ki ama daha küçükte bilemiyorum