Alprsln biz de 5.5 aylığız. Sadece mama ile besleniyordu oğlum. Doktor ek gıdaya başlattı 1 aydır ek gıda alıyor. İlk başta ben de şaşkın gibiydim ne yedirecegimi bir türlü bilemiyordum. Gerçi hala öyle sayılır 😂
Sabahları kahvaltı yediriyorum. 4 tane cici bebe bisküvi 1 tatlı kaşığı pekmez 1 tane ezilmiş ceviz 1 yemek kaşığı labne 1 yumurta sarısı biraz su mama kıvamına getiriyorum. Ama bu ölçüler ile başlamadık giderek artırdık.
Öğlen mama kıvamında ezilmiş çorba ya da sebze püresi ya da 1 kaşe yoğurt yediriyorum.
Akşam meyve püresi yiyebildiği kadar.
Gece de mama.