Bebeğim 2 ay 12 günlük… gece uykuları düzenliydi ama ben onu 3 saatte bir uyandırıp alt değişip emzirerek uyku düzenini bozdum sanırım… siz bu aydaki bebeğinizi kaç saatte bir besliyorsunuz yada kendinin uyanmasını mı bekliyorsunuz? Kilosu gayet iyi anne sütü alıyor sadece…(bu arada memede 5 dk en fazla 10 dk aktif emiyor ama kilo alımı ve çişli bez sayısı yerinde bu durum normal mi acaba az mı emiyor yoksa)