Melike9321 4.5 aylık bebeğim var. Son bir haftadır kaka yapmada zorlanıyor. 2 gün yapamayınca ağlamaya başlıyor çıkaramıyor. Başına böyle bi durum gelen var mı acaba. Sütümden mi kaynaklı yoksa büyümeyle mi alakalı acaba. Ne yapmam lazım .
Fulyaaa1 Melike9321 büyümeyle alakalı değildir. Yediginiz besinden kaynaklıdır sütünüze geçiyor bi süre kabız yapacak şeyler yemeyin
Mrymboz Ah ah 1 aydır o dereleyim doktora gittik fakat bağırsaklar gelisiyormus ondan dedi damlalar verdi seninki 2 gün iyi dayanıyor benim kız sabah akşam kaka yapmak istiyor
Melike9321 Mrymboz ya çok zor bi durum. Sizlere de çok geçmiş olsun. Tam uyuttum rahat ettim derken gece yarısı birden başlıyor ağlamalar kendini sıkmalar. Ne zamana kadar sürecek acaba.
Mrymboz Melike9321 geçer 3 aymış zaten 3 ayı atlattıktan sonra bitecek tek sende değil bizde o durumdayız sabırlı ol bide bakara suresi dinlerdir çok iyi geliyor