Arkadaşlar, 8 günlük anneyim. Kahvaltıda akşam yemeğinde ne yiyeceğimi şaşırıyorum. Bebeğe gaz yapar korkusu ile çoğu şeyi yiyemiyorum. Gece gaz sancısı ile sabaha kadar uyumadığımız oluyor. Siz nasıl besleniyorsunuz, neler yiyorsunuz kahvaltıda falan bebeğe gaz yapmayan yiyecekler neler?