Dnckrn Kızlar bebegım hep mama aldı 4.aydan beri başlayan bebeklık akneleri var ara ara süner bazen geri gelır ucu iltıhaplı . Doktora götürdüm 1yaştan sonra geçer dedı . Krem sürüyorum ama hala geçmedı . Çözümü olan var mı ya yanağında var
Demetyey Merhaba bende karşılaşmadım böyle bi sorunla fakat krem sürmeseniz daha iyi kuruması için. Çünkü krem iltihaplı yerleri iyice besler diye biliyorum. Sadece temiz olmasına dikkat edin bence zamanla geçer zaten