Bence sütün kalitesi de çok önemli aynı şekilde yaptığım ama farklı yerlerden kullandığım her sütte farklı sonuç alıyorum. Önce güzel süt satan bi yeri bulun. Ben bizzat kendi sağan birini buldum ondan alıyorum. Güzelce kaynatıyorum,10-15 dk kaynıyor. Sonra her 1 lt 1 kaşık yoğurt çıkartıyorum ama sütüm kaynarken çıkartıyorum ki çok soğuk olmasın. Sütün sıcaklığı serçe parmağımı içine soktuğumda 6 ya kadar sayabileceğim bir sıcaklıkta olunca sütten yoğurda ekleyip güzelce çırpıyorum ve sütün içine boşaltıyorum. Fırına koyuyorum yaklaşık 10-12 saat kapağını açmıyorum fırının. Sonra fırından çıkartıp ağzı açık bir şekilde 1 günde buz dolabında bekletiyorum. Gayet güzel bir yoğurt oluyor. Ayrıca ilk aldığımda yoğurttan bi süre aonra orada suyu birikiyor. O biriken sudan içiyorum hem çok faydalı hemde kalan yoğurdum taş gibi kalıyor 😍