Nare09 bebekler gürültülü ve sulu yapar kakasını. Endişe etmeyin bence bebeğiniz ne kabız nede ishal. Belki biraz susuz gıdalar tükettiyseniz de azıcık katılaşmıştır kakası. Anne sütü emen bebekler kolay kolay kabız olmazlar ama tabi mama veriyorsanız onu bilemem. Eğer bebeğiniz ıkınıp ağlamıyorsa takılmayın. Çok ıkınıyorsa gazıda olabilir. Gaz masajı yapın. Daha ıkınmaya devam ederse yatar pozisyondan ziyade pusetine koyabilirsiniz. Hafif eğimli pozisyonlarda tuvaletlerini daha kolay yapıyorlar.