Pasaben biberon çürüğü var evet ama kırılmış galiba on disinin yarısı kıyamam 😶 biberon çürüğü benim oğlumda da var maalesef. 2 yaşında adı biberon çürüğü ama kullandığımız kan damlasından da olabilirmis uyurken biberonla uyuyor oda olabilirmis maalesef biraktiramadim hala😑 doktor anestezi vererek çekmeyi önerdi ama ben istemedim daha çok küçük diye ne de olsa değişecek diye düşünüyordum ama geçen gün araştırdım sonradan gelecek dişleri de etkileyebiliyormus ne yazık ki bende napicam bilemedim